Известие

Collapse
No announcement yet.

Отключване-закшючване

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Отключване-закшючване

    Здравейте колеги имам 166-ца с проблем състоящ се в следното: при отключване или заключване независимо дали го правя механично или от оригиналното и дистанционно предна лява врата се отключва и няколко пъти самичка,моля дайте съвет...благодаря предварително
    sigpic...изчуквам коли и собственичките им...166 2.5 V6 24V SportTronic
    155 2.0 16V ....евридейката
    ex. 156 2.0 16V ....починала в приключения
    ex. 155 1.8 8V

  • #2
    Това е много странно, защото моторите на четирите врати са вързани в паралел.
    Нормално е при заключване да се отключат 1 - 2 секунди по-късно, ако положението "заключено" не бъде регистрирано от някой от микро-ключетата, но тогава ще се отключат всички врати а не само една.
    Сигурен ли си, че само едната врата се отключва?


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Абсолютно колега,при еднократно натискане на бутона откл./закл. Шофьорската врата се отключва и заключва няколкократно.
      sigpic...изчуквам коли и собственичките им...166 2.5 V6 24V SportTronic
      155 2.0 16V ....евридейката
      ex. 156 2.0 16V ....починала в приключения
      ex. 155 1.8 8V

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Martini_Racing Покажи съобщение
        Абсолютно колега,при еднократно натискане на бутона откл./закл. Шофьорската врата се отключва и заключва няколкократно.
        В такъв случай трябва да се провери веригата към мотора на бравата на тази врата. Ако някой от двата проводника допира нежелано до корпус или някъде другаде, това може да е причината. Вероятно място за такава паразитна връзка е в участъка на гумения шлаух между вратата и буксата към купето.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Хиляди благодарности колега,остава само да открия съответните проводници
          sigpic...изчуквам коли и собственичките им...166 2.5 V6 24V SportTronic
          155 2.0 16V ....евридейката
          ex. 156 2.0 16V ....починала в приключения
          ex. 155 1.8 8V

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Martini_Racing Покажи съобщение
            Абсолютно колега,при еднократно натискане на бутона откл./закл. Шофьорската врата се отключва и заключва няколкократно.
            И аз го имах този проблем,при заключване или отключване,шофьорската врата полудяваше,и ако не отвора вратата пак си се заключваше.....оправиха ми машинката на предна дясна врата...и сега съм огиин

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Martini_Racing Покажи съобщение
              Хиляди благодарности колега,остава само да открия съответните проводници
              Веригата за мотора на тази брава минава през пинове C9 и C10 от буксата между вратата и купето.
              За местоположението на въпросните пинове се ориентирай от снимката:



              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #8
                Ecotronic всички благодарствени слова са бледни,много ти благодаря за невероятната колегиалност

                ---------- Post added at 11:46 ---------- Previous post was at 11:45 ----------

                Първоначално публикувано от CHEFO666 Покажи съобщение
                И аз го имах този проблем,при заключване или отключване,шофьорската врата полудяваше,и ако не отвора вратата пак си се заключваше.....оправиха ми машинката на предна дясна врата...и сега съм огиин
                При теб проблема в какво се състоеше колега?
                sigpic...изчуквам коли и собственичките им...166 2.5 V6 24V SportTronic
                155 2.0 16V ....евридейката
                ex. 156 2.0 16V ....починала в приключения
                ex. 155 1.8 8V

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Martini_Racing Покажи съобщение
                  Ecotronic всички благодарствени слова са бледни,много ти благодаря за невероятната колегиалност

                  ---------- Post added at 11:46 ---------- Previous post was at 11:45 ----------



                  При теб проблема в какво се състоеше колега?
                  В какво ли?...хм....не ги разбирам много ел хавите....но,човека който се занимаваше с колата я огледа доста обстойно....и в крайна сметка ми смени,или по точно ремонтира някак си машинката за централното на дясната врата.На моя въпрос,-сигурен ли си че там е проблема каза ми да на 100%,и се оказа прав...вратите ми заработиха.Преди това със Любо-Еcotronic,да вметна,че е голям пич....отхвърлихме варианта да е от модула за централното...и със него стигнахме до това че,някоя от машинките прави номера....и от там вратите пощуряват.
                  По нещата които си описал,проблема ти е на 99% като моя......и за това реших да драсна някой ред.Но пък знае ли човек....алфа батка ....

                  Comment


                  • #10
                    В едно съм сигурен - това, че проблемът не е в модула.
                    Може причината да е и в самата брава, но според мен е по-вероятно да се дължи на паразитна връзка по кабелната верига.
                    Накратко - преди да се прибегне до действия по бравата, следва да се проверят кабелите.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                      Веригата за мотора на тази брава минава през пинове C9 и C10 от буксата между вратата и купето.
                      За местоположението на въпросните пинове се ориентирай от снимката:

                      Колега,снощи проверих проводниците и се оказаха здрави. в случай,че сложа нова аларма ще реша ли проблема? ?
                      sigpic...изчуквам коли и собственичките им...166 2.5 V6 24V SportTronic
                      155 2.0 16V ....евридейката
                      ex. 156 2.0 16V ....починала в приключения
                      ex. 155 1.8 8V

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Martini_Racing Покажи съобщение
                        Колега,снощи проверих проводниците и се оказаха здрави. в случай,че сложа нова аларма ще реша ли проблема? ?
                        Предполагам, че новата аларма ще бъде свързана към сегашното централно а няма да слагаш отделни машинки по вратите. В такъв случай това няма да реши проблема. Щом не си установил проблем по кабелите, вероятно проблемът е в самата брава. Трябва да се разглоби и види каква е причината.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          Предполагам, че новата аларма ще бъде свързана към сегашното централно а няма да слагаш отделни машинки по вратите. В такъв случай това няма да реши проблема. Щом не си установил проблем по кабелите, вероятно проблемът е в самата брава. Трябва да се разглоби и види каква е причината.
                          Ужас,значи трябва да търся някой по запознат с тези работи,че ми се е#а майката снощи
                          sigpic...изчуквам коли и собственичките им...166 2.5 V6 24V SportTronic
                          155 2.0 16V ....евридейката
                          ex. 156 2.0 16V ....починала в приключения
                          ex. 155 1.8 8V

                          Comment


                          • #14
                            слагаш си аларма с други машинки( те са евтини) и си готов
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                              слагаш си аларма с други машинки( те са евтини) и си готов
                              Точно ти, който винаги си стоял зад идеята, че колата трябва да се подържа във вида в който е излязла от завода, казваш това?
                              Не вярвам на ушите си!

                              Свалянето, разглобяването на бравата с евентуална смяна на мотора (нов мотор струва 5 лв.) е фасулска работа.

                              Друг вариант е брава втора употреба от моргата, която не би трябвало да е повече от 20 - 30 лв.

                              Аз лично препоръчвам това със смяната на мотора.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment

                              Working...
                              X